Το πρωί της Πέμπτης 6/3/2014 οι υπεύθυνοι επιβλέποντες του
ΟΣΕ παρευρέθηκαν στους Μύλους πριν ξεκινήσουν οι εργασίες για την εκποίηση παλαιών
βαγονιών, τα οποία έχουν πουληθεί από τον οργανισμό για σκραπ. Στον ίδιο χώρο συναντήθηκαν μέλη του Amnizia
Rail FunClub από την Αθήνα και φίλοι του Σιδηροδρόμου από την Αργολίδα
προκειμένου να διασφαλίσουν ότι δεν θα καταστραφεί το ιστορικό βαγόνι που μετέφερε τα οστά του
Θεόδωρου Κολοκοτρώνη από την Αθήνα στην Τρίπολη το 1930. Το συγκεκριμένο βαγόνι
είχε συμπεριληφθεί εκ παραδρομής σε
λίστα διάλυσης, αλλά τελικά σώθηκε την τελευταία στιγμή χάρη σε ιδιωτικές
πρωτοβουλίες.
Τα βαγόνια που θα εκποιηθούν είναι δυο βαγόνια κυλικεία ταχείας - αμαξοστοιχίας που κυκλοφορήσαν από τα τέλη της δεκαετίας του ‘70 και για 25 χρονιά περίπου, και 6 επιβατικά ελκόμενα που κυκλοφορήσαν και μετέφεραν κόσμο και αναμνήσεις για αρκετές δεκαετίες!
6 επιβατικά βαγόνια σειράς (Βφκπτ δεκαετίας 70)
ΒΑΓΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΠΟΙΗΘΟΥΝ
- Z11-2317 1930 5.800 Σ.Σ. Μύλων Ν (Του Κολοκοτρώνη )
- ΒΚφκπτ-684 1975 30.000 Σ.Σ. Μύλων Ν (παλιό ελκόμενο κυλικείο)
- Ζ13 14017 0 8.100 Σ.Σ. Μύλων Ν (φορτάμαξα εμπορική δεκαετίας 70)
Οι εργασίες θα συνεχιστούν και την επόμενη εβδομάδα
Α/Α Α.Α.0064 1976 κυλικεία ταχείας - αμαξοστοιχίας
--------------------------------------------------------------------------------------